Με ένα σακ βουαγιάζ - ''Ιστορίες του καλοκαιριού''


Μια καλοκαιρινή βραδιά, συνήθως,  παιρνόταν η απόφαση. Μια δυο μέρες προετοιμασία και το ταξίδι ξεκινούσε!
Έτσι ξαφνικά. Αλλά χωρίς να προκαλεί εκπλήξεις, γιατί αυτό είχε προαποφασιστεί από τότε που σμίξαμε οι δυο μας.
Η απόφαση να κάνουμε τις περιοδείες μας ένα 10ημερο μέσα στον Ιούλη ήταν στο πρόγραμμα. Το πού και το πώς ήταν απόφαση μια στιγμής.
Απλώνονταν κάποιο βράδυ οι χάρτες, βρίσκαμε τον προορισμό, σχεδιάζαμε χωρίς υποσχέσεις την διαδρομή και σε δυο μέρες ξεκινούσαμε.
Ένα σακ βουαγιάζ με τα απαραίτητα ήταν οι αποσκευές μας. Και η τσάντα θαλάσσης.  Κυρίως αυτή...
Οι δυο μέρες προετοιμασίας ήταν για να τακτοποιήσουμε τα παιδιά, στη γιαγιά φυσικά, να ενημερωθεί, να είμαστε απερίσπαστοι. 
Παίρναμε το καπελάκι μας και φεύγαμε!
Έτσι απλά, χωρίς κρατήσεις δωματίων σε ξενοδοχεία, χωρίς να ενημερωθούμε για  το δρομολόγιο των πλοίων, αν το ταξίδι μας ήταν δια θαλάσσης.
Όλα τα μαθαίναμε στο δρόμο, παντού πηγαίναμε με ένα χάρτη στο χέρι. Για όλα βρίσκαμε λύσεις.
Κάθε μέρα και σε άλλη πόλη, κάθε βράδυ ύπνος στο ξενοδοχείο που συναντούσαμε. Κάθε πρωί πρωινό στο πρώτο μαγαζί που μας άρεσε. Κάθε δειλινό απολαμβάναμε το ηλιοβασίλεμα πλάι στη θάλασσα. Και το ρολόι είχε αφεθεί να ξεχαστεί χωρίς ρόλο.
Ο ήλιος μας αρκούσε. 
Ήταν οι διακοπές που αγαπούσα περισσότερο. 
Μ' άρεσαν πάντα τα ταξίδια. Αλλά το καλοκαίρι ήθελα να το περνώ μέσα στην Ελλάδα.  Να τη γνωρίσω απ' άκρη σ'ακρη. Και δεν την ξέρω ακόμη. Κι ας έχω δει τόσες ομορφιές της!

Τι άλλο να ζητήσεις από τις διακοπές;
Ήλιο- θάλασσα- φύση-ξεγνοιασιά!
Αυτά θέλαμε, αυτά ζητούσαμε να βρούμε, αυτά απολαμβάναμε.
Σαν τσιγγάνοι κάθε μέρα και αλλού. Και ήταν θαυμάσια. Αυτό το ''αλλού'' είναι σημαντικό για μένα. Να κάθομαι σε ένα μέρος όσο θέλω,όσο μου αρέσει και μετά πάμε παρακάτω...
Να ''καταπίνει'' το αυτοκίνητο τα χιλιόμετρα. Να ρουφάς τη θέα και να φωνάζεις σαν μικρό παιδί. Να σταματάς όπου θες, να ενωθείς με τα δέντρα, να δροσιστείς στο θαλασσινό νερό, να πιεις τον καφέ σου απολαμβάνοντας τη θέα και να ερωτεύεσαι ξανά και ξανά τον άνθρωπό σου που μοιράζεσαι όλη αυτήν την ομορφιά.
Να συμβουλεύεσαι το χάρτη για να μαθαίνεις τις ονομασίες τόσων όμορφων προορισμών. Και να αλλάζεις διαδρομή γιατί....''για να δούμε τι έχει εκεί; Πώς είναι εκεί ψηλά;'' 
Να διαβαίνεις κακοτράχαλους δρόμους γιατί ήθελες να πας  από αυτή τη μεριά. Να βρίσκεσαι στο ''πουθενά'' και να σκέφτεσαι τι θα γίνει αν αποκλειστείς σ' αυτήν την έρημη περιοχή. Να ξεχνάς να αναπνεύσεις αντικρίζοντας τη θέα μιας λίμνης, έναν μικρό καταρράκτη, μια συστάδα δέντρων που προλογούσαν την ομορφιά του δάσους.
Να συναντάς καλοσυνάτους ανθρώπους, να σε κατατοπίζουν  πρόθυμα και να μαθαίνεις την ιστορία του τόπου.
Και τα απρόοπτα!! Ω πόσο τα περίμενα!! 
Άλλες φορές να με κάνουν να ανησυχώ και άλλες να γελώ με την ψυχή μου. Αλλά ποτέ δεν έγιναν η αιτία να χάσω τη διάθεσή μου. Γιατί ένα ταξίδι, που γίνεται με τους δικούς σου όρους, ποτέ δεν σε κακοκαρδεί.
Κι όλα αυτά τα απρόοπτα που δεν μπορεί καμιά φωτογραφική μηχανή να αποθανατίσει, έχουν γίνει ο θησαυρός μας μαζί με τόσες άλλες στιγμές, έτσι για να γεμίζουμε ομορφιές  το σακούλι της μνήμης.
Και αλλαγή δρομολογίου έχουμε κάνει εξαιτίας των απροόπτων εμποδίων και πλάι στη θάλασσα έχουμε κοιμηθεί γιατί δεν βρήκαμε δωμάτιο και μπάνιο πλάι στα βράχια κάναμε γιατί η πλαζ δεν μας ικανοποιούσε.
Και ξεκινήσαμε γι αλλού και φτάσαμε αλλού, τόσες και τόσες φορές.
Κάθε καλοκαιρινή μας εξόρμηση ήταν και παραμένει από τις ομορφότερες διακοπές που κάναμε. Και είναι ό,τι περισσότερο επιθυμώ μια και τα τελευταία 4-5 χρόνια, αυτό το είδος των διακοπών έχει αραχνιάσει. 
Μα παραμένει η πρώτη μας επιλογή.



Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο   δρώμενο της Μαρίας στο ''Κείμενο'',   ''Ιστορίες  του Καλοκαιριού''.

Καλό καλοκαίρι, όποια και αν είναι η επιλογή το πώς θα το  περάσετε. Μόνο εύχομαι να είναι δική σας επιλογή!

41 σχόλια:

  1. Εύχομαι από καρδιάς να ξανακάνετε τις διακοπές που ποθείτε!
    Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή και για την ατμόσφαιρα ξενοιασιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία μου για την ευχή. Είναι πολύτιμη. Και ευχαριστώ και εγώ για την ευκαιρία που μας δίνεις να θυμηθούμε όμορφες στιγμές
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  2. Τα απροοπτα πολλές φορες μας αρεσουν κι αλλες μας βαζουν εμπόδια. Ωραία υατα τα ταξιδια που απλά φευγεις και όπου σε βγάλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν τα απρόοπτα έχουν καλή εκβαση και έχεις διάθεση να τα λύσεις γίνονται μια απίθανη ανάμνηση
      Ναι Αριάδνη μου ωραία αυτά τα ταξίδια και όπου σε βγάλει...μμ θα τα ξανακάνω ελπίζω
      Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  3. Να ζεις αυτό που αγαπάς
    τι πιο πολύτιμο!!!

    Ταξιδιάρα να είσαι πάντα Αννούλα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύτιμο Ελένη μου και γι αυτό δισεύρετο
      Φιλιά πολλά μάτια μου

      Διαγραφή
  4. Άννα μου τι όμορφο, τι ξέγνοιαστο, τι λεύτερο....! το χάρηκα πολύ. Αφέθηκα να με ταξιδέψει. Κύρια για τους "όρους" και τις "συνθήκες" των διακοπών αυτών, έτσι όπως κάποτε τις βιώναμε. Καθένας με το δικό του πρόβλημα, τη δική του πίεση.
    Χάρηκα τη συμμετοχή σου και αλήθεια με έβαλε σε ιδέες.
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου είναι όντως ξέγνοιαστος τρόπος διακοπών. Χαίρομαι που ταξίδεψες παρέα μου.
      Και εγώ χάρηκα τη δική σου συμμετοχή
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  5. Αυτές είναι πραγματικές διακοπές Άννα μου. Εύχομαι να μπορέσεις και πάλι να ξανά γευτείς τέτοιες χαρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου. Όντως ξέγνοιαστες διακοπές χωρίς πολλά πολλά. Αξέχαστες
      Καλή σου εβδομάδα

      Διαγραφή
  6. Ονειρεμένες διακοπές αυτές! Να μη σχεδιάσεις τίποτα κι όπου σε βγάλει ο δρόμος! Όπου σε πάνε τα μάτια! Δυστυχώς, μόνο δυο φορές το έχω κάνει, γιατί θέλω να τα έχω όλα υπό έλεγχο, είμαι και καλοπερασάκιας!. Τώρα μου έχει κολλήσει να το ξανακάνω με το τρένο.
    Καλό καλοκαίρι, Άννα μου! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλοπερασάκια!! χαααχα Και εγώ είμαι καλοπερασάκιας γι αυτό και αυτές οι διακοπές έπιαναν μόνο ένα 10ήμερο. χαχαχαα
      Αλλά τις αποζητώ.
      Πω πω το τρένο είναι απίθανος τρόπος ταξιδιού και να μην το αναβάλλεις.
      Καλό καλοκαίρι μάτια μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Άχουουου! Τι μου κάνεις? Τι ωραίες διακοπές! Νομίζεις ότι ακούς για έναν παράλληλο κόσμο κι όχι για τον δικό μας. Πού είναι αυτά τα χρόνια τα ξέγνοιαστα, που κάναμε όνειρα και σχέδια? Υπέροχο Άννα μου να είσαι καλά και να μας ταξιδεύεις όπου βγει.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μη μου θυμίζεις τον κόσμο μας!!Ξέγνοιαστα δεν ήταν τα χρόνια εκείνα, απλά εμείς δεν τα φορτωνόμασταν όλα.
      Ευχαριστώ Μαίρη μου Το όπου βγει μ'αρέσει πολύ. Πάντα μου άρεσε
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Κι εγώ ευχομαι να το ξαναζήσεις Αννούλα μου!
    Μου θύμισες τα δικά μου καλοκαίρια που αγάπησα. Σχεδόν τόσο όμοιες οι περιγραφές!
    Μόνο που εγώ δεν τα αποζητώ Κρατώ τις αναμνήσεις σαν πολύτιμο φυλαχτό και χαίρομαι που απλά τις είχα!
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ διάλεγες τέτοιες διακοπές...χμ χμ και δεν τις αποζητάς; Πολύ σπιτόγατη μου έγινες. Φυσικά και εγώ κρατώ τις αναμνήσεις αλλά θα ήθελα πολύ να αποκτήσω και άλλες αυτού του είδους
      Φιλάκια πολλά και τις ευχές μου τις άφησα πριν λίγο

      Διαγραφή
  9. Μου θύμισες και μένα παλιές ένδοξες μέρες ξεγνοιασιάς και ανεμελιάς Άννα μου.
    Τότε που φουλάραμε το αυτοκίνητο κι όπου μας βγάλει ο δρόμος. Κι ύστερα ήρθαν οι "μέλισσες" και για να πάμε διακοπές πρέπει να καταθέσουμε προϋπολογισμό προς έγκριση στην επιτροπή οικονομικών του σπιτιού.
    Εύχομαι σε συχνές παρόμοιες αποδράσεις Αννούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιές ένδοξες μέρες...πω πω ας τις ξανακάνουμε καινούργιες και να πάει να πνιγεί ο προϋπολογισμός γιατί μετράει εκείνος τις μέρες της ζωής μας.
      Σ'ευχαριστώ για την ευχή και ανταποδίδω μέσα από την καρδιά μου
      Φιλιά πολλά Μαρία μου

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα αγαπημένη μου!
    Φαίνεται πως αγαπάς πολύ τα ταξίδια και εγώ δεν έχω παρα να σου ευχηθώ όσα περισσότερα γίνεται!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!
    ΤΗν αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου!! Ναι τα αγαπάω πάρα πολύ. Αν μπορούσα θα ήμουν με μια βαλίτσα στο χέρι χαχαχα
      Ευχαριστώ για την ευχή σου
      Καλή εβδομάδα μάτια μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  11. Τι ωραίες διακοπές, να είσαι ελεύθερος να σταματάς όπου θέλεις και να γνωρίζεις διάφορα μέρη μέσα σε 10 μέρες!! Πριν αποκτήσουμε παιδιά, ήταν δύσκολο για μάς γιατί δεν είχαμε αυτοκίνητο. Μιά-δυό φορές το κάναμε πηγαίνοντας από νησί σε νησί, αλλά ήταν κουραστικό. Αργότερα, με τα παιδιά, δεν γινόταν πιά, γιατί δεν θέλαμε να τα αποχωριστούμε. Να φανταστείς, τα παιδιά μου δεν έχουν κοιμηθεί ούτε μία νύχτα στις γιαγιάδες τους!!!!!'Οταν πιά μεγάλωσαν λίγο, τα πέρναμε και πηγαίναμε στο εξωτερικό κάθε καλοκαίρι, για να γνωρίσουν 'τον Κόσμο'. Κι έτσι έγιναν και τα δυό ταξιδευτές...μακρυνών προορισμών... και συνεχίζουν μόνα τους πλέον. Μεθαύριο φεύγει η κόρη μου με τον καλό της για Ελβετία και Ιταλία.
    Πολλά φιλιά, Άννα μου και καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαριάννα μου. Ελεύθερος να κάνεις το κέφι σου!!Αλλά πάντα παίρνατε τα παιδιά μαζί; Α είσαι πρωτοπόρα και σ'αυτό.Εγώ όποτε μπορούσε η μαμά μου τα άφηνα γιατί παύεις να είσαι ελεύθερος με παιδιά στα ταξίδια. Όσο για το εξωτερικό κι εκεί χωρίς παιδιά.
      Εύχομαι να περάσουν καλά η κόρη σου και ο καλός της στο ταξίδι τους. Το έχω κάνει και εγώ και ειδικά η Ελβετία είναι η πιο αγαπημένη μου χώρα. Την απόλαυσα πραγματικά αλλά πήγα με γκρουπ οπότε είσαι περιορισμένος στα ομαδικά.
      Να σαι καλά
      Καλό καλοκαίρι και για σένα
      Φιλιά Μαριάννα μου

      Διαγραφή
  12. Νομίζω οι καλύτερες διακοπές!! Το σημαντικό στις διακοπές είναι να μην καταπιέζεσαι.. εγώ πάλι θα ήθελα κάποια στιγμή να κάνω διακοπές με σκάφος για να γυρίσω όλες τις πανέμορφες παραλίες που δεν υπάρχει πρόσβαση με άλλο τρόπο! Εύχομαι να κάνεις πάντα διακοπές όπως επιθυμείς! Καλή σου μέρα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχα με σκάφος ε; Άλλο ένα μεγάλο απωθημένο μου!!! Πολύ μ' αρέσουν οι κρουαζιέρες και αν το σκάφος είναι πχ ενα γιωτ πολυτελείας μμμμ τρελαίνομαι χαχαχαχαχα
      Αλλά ναι οι παραλίες που δεν υπάρχει άλλη πρόσβαση εκτός θαλάσσης είναι υπέροχες. Έχω πάει καναδυο φορές σε τέτοιες παραλίες με καϊκάκι και πέρασα αξέχαστα.
      Σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου
      Καλημέρα και σε σένα

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ και γω πολύ για την ευχή!!! Μακάρι!! :)

      Διαγραφή
  13. Αννα μου τι μου θύμισες!!!Οι καλλίτερες διακοπές.
    Αυτες που αποφασλίζαμε σε μία έξαρση της στιγμής (οταν τις προγραμματίζαμε καιρό,δε μας κάθονταν τελικά) Χωρίς τα μέσα της τεχνολογίας του σήμερα ,μόνοι μας με πυξίδα το ενστικτο,που ευτυχως δε μας διέψευσε ποτέ,περάσαμε όμορφα χρόνια νάχουμε να θυνμόμαστε.
    Νασαι καλά που μου τα ξαναθύμησες
    Καλό Καλοκαίρι ναχεις γειτονάκι μου κι αν έρθεις στη γειτονιά μας,θέλω να μ ενημερώσεις...πού ξέρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α και εσύ του απρογραμμάτιστου ε; Μα είδες τι συμβαίνει όταν προγραμματίζεις κάτι; Όλο και κάποια αναποδιά θα παρουσιαστεί.
      Χαίρομαι που έχεις και εσύ όμορφες αναμνήσεις από τις διακοπές ''με πυξίδα το ένστικτο''!!!
      Καλό καλοκαίρι μάτια μου και θα είμαι Κεφαλλονιά -πρώτα ο Θεός- τον Αύγουστο..και μακάρι το πού ξέρεις...

      Διαγραφή
  14. Πόσο τυχεροί που μπορέσατε να ζήσετε αυτές τις ξέγνοιαστες στιγμές!!
    Πολύ όμορφη και τρυφερή η συμμετοχή σου, με γλύκανε..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου είναι ξέγνοιαστες οι διακοπές χωρίς ιδιαίτερο πρόγραμμα. Και ξέρεις, πόσο θέλουμε το πρόγραμμα (το ζώδιό μας δηλ) και τον έλεγχο σε κάθε τι, χαχαχα (Θυσία!!!!!) Αλλά είναι ανεπανάληπτα
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  15. Είπες ύπνος πλάι στην θάλασσα και μου θύμισες τον δικό μας ύπνο στην παραλία τότε που ήμασταν νέοι και ωραίοι(χα,χα,χα) και βρεθήκαμε μια σχετικώς κρύα νύχτα να κοιμόμαστε στην παραλία σκεπασμένοι με τα σεντόνια του δωματίου που νοικιάσαμε την τελευταία στιγμή και πριν πέσει η νύχτα.
    Συμπαθητικό το δωμάτιο,καλό το μπάνιο,μόνο που όταν πήγα να κάνω ντους είδα να βγαίνουν από διάφορα σημεία όχι μία,όχι δύο αλλά μια ολόκληρη……διμοιρία από κατσαρίδες!
    Απαραίτητη σημείωση:η διμοιρία έχει 30 κατσαρίδες(sorry φαντάρους)!
    Όπως καταλαβαίνεις,ακόμη τρέχουμε!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τρέχω μαζί σου!!! Α πα πα πα πα καλύτερη η παραλία και με τα άστρα επάνω σου ξέρεις πόσων αστέρων είναι; Πάμπολων!
      Γέλασα όμως γιατί και εγώ θα εφευγα χωρίς σεντόνια να είμαστε ειλικρινείς. Πού ξέρεις ποσοι φαντάροι πάτησαν επάνω τους;
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  16. Οι ιδανιμές διακοπές που κάναμε κι εμείς κάποτε.
    Μακάρι να μπορέσουμε να ξαναπάμε!!!!!!!
    Η αφήγηση σου υπέροχη!!!!!
    Και κάτι ακόμη Αννα, σ ευχαριστώ πολύ, ελπίζω να καταλαβαίνεις γιατι΄.
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα το ήθελα να ξαναπάω αυτές τις μικρές περιοδείες.
      Χαίρομαι που έχεις παρόμοιες αναμνήσεις
      Καταλαβαίνω Ρένα μου και ό,τι υποστηρίζω το πιστεύω ακράδαντα
      Καλό καλοκαίρι και σε σένα
      Φιλιά πολλά
      ΥΓ α και καλό μηνα πια

      Διαγραφή
  17. Πόσο όμορφα περιγράφεις τα ταξίδια σας αυτά!
    Εύχομαι Άννα μου να τα ξαναχαρείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ, βρε Αννούλα μου!!! Τι μου θύμησες! Έτσι κάναμε κι εμείς, μέχρι που μας βρήκε η κρίση κι αρχίσαμε τα ταξίδια στους χάρτες νοερά...
    Υπέροχο κείμενο, καλογραμμένο και άμεσο!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι από καρδιάς, καλά ταξίδια φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η κρίση βρε Μαρίνα μου και δε βλέπω να περνάει! Και τα νοερά ταξίδια μας έκοψε...πού διάθεση για φαντασία; Αγρίεψε και αυτή
      Σ'ευχαριστώ κορίτσι μου
      ΦΙλιά

      Διαγραφή
  19. Ζήλεψα!!!
    Οι διακοπές που πάντα ήθελα και που ποτέ δεν είχα...
    Πάντα οργανωμένα και αν κάτι πήγαινε στραβά, ...
    Πόσο ζήλεψα Άννα!!!
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το νοερό ταξίδι των ονείρων μου.
    Την καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή