25 λέξεις #7...και κάτι ακόμη!


                                             Μάνα μου γιατί μου δωκες
                                        τ'άσπλαχνα τούτα όπλα;
                                   Δεν απωθούνε μόνο τους οχτρούς
                                   μα και τους φίλους αποδιώχνουν!
                                  Δε σου 'φτανε μεγάλος να γεννώ
                                        να φτάσω τα ουράνια;


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο Κείμενο της Μαρίας Νικολάου στις 25 λέξεις #7...
Νικήτρια η Έλλη μας από το Funky Monkey.
Συγχαρητήρια στην Έλλη μας αλλά και σε όλες τις συμμετοχές γιατί ήταν εξαίρετες. Η φωτογραφία είναι της Μαρίας που έδωσε τόσες όμορφες εμπνεύσεις.
Ευχαριστώ όλους σας .
................
Θα τα ξαναπούμε μετά τις γιορτές
Ευχές από καρδιάς να περάσετε όμορφα, ζεστά, αγαπημένα, με τους δικούς σας ανθρώπους τις Άγιες τούτες μέρες.
Καλή Ανάσταση ψυχής, ζωής αλλά και της χώρας μας!

32 σχόλια:

  1. Αννούλα μου τα συγχαρητήρια μου για τη συμμετοχή σου!
    Καλή Ανάσταση ψυχής σου εύχομαι!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετική συμμετοχή και μου θυμίζει ποίηση Διονυσίου Σολωμού! Αγωνιστική!
    Καλό Πάσχα με υγεία, αγάπη και φωτιση στις ψυχες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριάδνη μου. Και Σολωμού;;;
      Να σαι καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Φίλη μου εύχομαι ότι καλύτερο στην Εβδομάδα αυτή.Καλή Ανάσταση! Το άγιο Φως της Ανάστασης, ας φωτίσει τις ψυχές και τις ζωές όλων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές Αχτίδα μου . Να περάσετε όμορφα

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο και με δυναμική το ολιγόλεκτο σου Άννα..
    Ξέχασα να πω και σε άλλους φίλους που έγραψα, ότι είναι πολύ ωραία (όπως πάντα) και η φωτογραφία τής Μαρίας. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και καλό Πάσχα με Υγεία! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Πετράδι μου. Να σαι καλά. Η φώτο όντως μας ενέπνευσε πολύ.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Μα είσαι Μεγάλη στην ποίηση Άννα μου! Υπέροχη και αυτή σου η συμμετοχή! Συγχαρητήρια! Να είσαι καλά και να έχεις όμορφες και γαλήνιες γιορτές!
    Υγεία, Ανάταση ψυχής, Χαμόγελα Χαράς κι Ευτυχία στη ζωή σου φίλη μου!
    Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά!:)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι και Μεγάλη βρε Κατερινάκι μου. Απλά αξιοπρεπής θα έλεγα. Τίποτε παραπάνω
      Σ'ευχαριστώ όμως για τα γλυκά σου λόγια
      Να σαι καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Αννούλα μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Καλές γιορτές να περάσετε και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άννα μου συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου.
    Σου εύχομαι καλή Ανάσταση και καλά να περάσεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλές ευχές Άννα μου....! να έχετε Καλή Ανάσταση κορίτσι μου με κάθε ευχή. Και φυσικά μια ακόμα προσωπική σου δημιουργία. Πνευματικά ...αεικίνητη. Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου ευχαριστώ πολύ Ευτυχώς το καρτοιντερνετ έχει σήμα σήμερα για να σας γράψω δυο κουβέντες
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Καλό Πάσχα Άννα μου και από δω.
    Με υγεία πάνω από όλα.
    Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ευχαριστώ για την ευκαιρία Μαρία μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  10. Άννα μου συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετικό ολιγόλεκτο, Άννα!
    Καλό Πάσχα και καλή ξεκούραση με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γλαύκη μου Με καρτοίντερνετ είμαι και προσπαθώ να σας απαντήσω
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Αννούλα μου καλή μου.
    Μέσα σε λίγες λέξεις κατάφερες να πεις τόσα πολλά και τόσο όμορφα.
    Καλή σου Ανάσταση καλή μου και εύχομαι να έχεις ένα καλό και όμορφο Πάσχα.
    Την αγάπη μυ πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ντένη μου. Καλές γιορτές ξανά
      Και τη δικη μου αγάπη έχεις

      Διαγραφή
  13. Μπράβο για τη συμμετοχή σου Αννα μου.
    Είσαι καταπληκτική, μου άρεσε πάρα πολύ κι Αυτό και το προηγούμενο.
    Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ πολύ μου άρεσε, δυνατή συμμετοχή!
    Ευχές πολλές σου αφήνω, Άννα μου, για καλή Ανάσταση και όμορφο Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου
      Χριστός Ανέστη να είσαι καλά
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  15. Άννα μου τι όμορφο και με πόσο βαθύ νόημα! Όπως πάντα πιάνεις το σφυγμό στη κάθε δημιουργία σου! Συγχαρητήρια πολλά μπράβο! Φιλιά να είσαι πάντα έτσι δημιουργική και να μας χαρίζεις απόλαυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου. Χριστός Ανέστη, με υγεία και χαρά.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  16. Πόσο όμορφο το ολιγόλεκτό σου Αννούλα μου! Τρυφερό, συναισθηματικό, σπαρακτικό στις δύο πρώτες σειρές!!! Μπράβο για τη συμμετοχή σου, φίλη!
    Χρόνια πολλά, υγεία και χαρά να έχεις στη ζωή σου και καλό σου μήνα!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου αρεσουν αυτα τα ολιγολεκτα.. που δινουν μεσα σε λιγες λεξεις το νοημα που δινει η καθε μία στην εικονα και ποσο ομορφα και διαφορετικα καθε φορα γινεται αυτό Μπραβο Αννουλα μου ..
    Χρονια πολλα Χριστος Ανεστη.. με αγαπη παντου.. φιλη μου να έχεις εν χαρούμενο μηνα φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή