Να σας τα πω;;

πηγή
 Μέρες που είναι, εορταστικές, μας απορροφούν μέσα στη μαγεία τους, λουσμένοι χρυσόσκονη και με βλέμμα στ'αστέρια σκορπάμε χαμόγελα, ανάμεσα στις ετοιμασίες και τις υποχρεώσεις των Χριστουγέννων που έρχονται.

Είπα να σας τα πω... και να σας ευχηθώ από τώρα.

Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα γι αυτό σκαρφίστηκα κάλαντα για να χαμογελάσουμε λίγο.

Παίρνω το τρίγωνό μου ... άκου...


πηγή

Καλήν  ημέρα  φίλοι μου
Χριστούγεννα σημαίνουν
στ' αγαπημένα πρόσωπα 
χαμόγελα ας φέρνουν.

Αγάπη κι ειρήνη στη ζωή
να μείνουν, να στεριώσουν
κι οι άνθρωποι οι άπονοι
θαύμα να γένει για να νοιώσουν!

Να πάψει ο φόβος  στη ζωή
που οι έχοντες σκορπίζουν
Να μάθουν  όλοι οι άνθρωποι
πόσο πολύ αξίζουν!

 Σε όσους βασανίζονται
στον μάταιο τούτο κόσμο
με αγάπη και με προσφορά
μειώνουμε τον πόνο.

Καλά να τα περάσετε
με όσους αγαπάτε, 
με κέφι  να γιορτάσετε
να πιείτε και να φάτε!

Κι όσες ευχές μου δώσετε
θα γίνουν φυλαχτό μου
για να ξορκίσω όποιο  κακό 
θα μπει στο  σπιτικό μου!


Χρόνια πολλά και καλά!
Να περάσεις υπέροχα μακριά από άγχη και έγνοιες.
Να γεμίσεις ''μπαταρίες''- απαραίτητο για να προχωρήσουμε- και η αγάπη να είναι δίπλα σου, χέρι χέρι με σένα και τους αγαπημένους σου.
Είθε τα Χριστούγεννα να σε στολίσουν με τη χρυσόσκονη τη μαγική και να φέρουν όνειρα πραγματικά, υγεία και ελπίδα αληθινή για το αύριο.
Καλά Χριστούγεννα!!!

28 σχόλια:

  1. Αννούλα μου!!!
    Τι ωραία τα καλαντα σου!
    Φερνω μαζι μου το δικο μου τριγωνακι να τα ψαλουμε παρεα
    Καλες Γιορτες αγαπημενη μου
    Με υγεια και χαρ
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου ωραία θα γίνουμε τρεις τώρα που θα ψέλνουμε...Να σαι καλά ψυχή μου. Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Άννα μου γλυκιά, από το πληκτρολόγιό σου και στου Θεού το αφτί!!! Υπέροχες οι έμμετρες ευχές σου! Να είσαι πάντα καλά, αγαπημένη φίλη και να περάσεις τα ομορφότερα Χριστούγεννα!
    Με όλη μου την αγάπη
    σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρίνα μου. Κρατώ τις ευχές σου σφιχτά σαν φυλαχτό
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Ανταποδίδω -ψάλλοντας!- όλες τις ευχές σου Αννούλα και σου εύχομαι
    κι εγώ με τη σειρά μου να περάσεις τα πιο ωραία Χριστούγεννα! Καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Πετρούλα μου. Να σαι καλά που ψέλνεις τα κάλαντα μαζί μου. Τρίγωνο πήρες;
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Αχ Αννούλα τι καλά!!
    Έμμετρα μας έστειλες τις ευχές σου!!!
    Καλά Χριστούγεννα σε εσένα όπως και
    σε όλο τον κόσμο...αγάπη υγεία χαρά

    Σε γλυκοφιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ πολύ. Τις ευχές σας τις κρατώ για φυλαχτό!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Άννα μου, ευχαριστούμε για τις ευχές κορίτσι μου...! Χρόνια σου Πολλά, Καλά Χριστούγεννα να έχεις. Να γεμίσεις φως και όμορφα όνειρα αυτές τις μέρες. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και εγώ Γιάννη μου για τις ευχές.Είθε να βγουν αληθινές οι ευχές σου.
      Ναι μου είσαι καλά

      Διαγραφή
  6. Μια χαρά τα καταφέρεις και στους στίχους βλέπω!!!!Ευχαριστούμε για τις ευχές..τώρα πως να σου δώσω..πεσκέσι;Σου στέλνω αχτιδένιο φιλάκι με άπειρη αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαα αυτό το λέμε ποίηση τώρα ;; χαχααα είπα να χαμογελάσουμε λίγο. Ευχαριστώ για το φιλί. Το πεσκέσι δεν το κατάλαβα...αλλά τι πειράζει;
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  7. Καλά έκανες και μας τα'πες, γιατί μας τα'πες καλά Αννούλα μου♥
    Φιλάκια πολλά ( έρχεται Συμπόσιο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ε τρίγωνο έχω κάλαντα θα πω σίγουρα!!
      Να σαι καλά Αριστέα μου
      Ώστε έρχεται Συμπόσιο....καλώς να ρθει!!
      Φιλιά πολλα

      Διαγραφή
  8. Χρονια πολλααα!! ωραια μας τα ειπες! και του χρονου να ειμαστε καλα! Καλα Χριστουγεννα να περασεις με τα αγαπημενα σου προσωπα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχές και από εμένα Αθηνά μου. Σ'ευχαριστώ και για τις δικές σου!! Να είσαι καλά!!!!

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένη μου πέρασα να ευχηθώ να Καλές Γιορτές και καλά Χριστούγεννα.
    Λογω την ημερών εχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και περνάω σήμερα απο ολα τα αγαπημενα μπλοκοσπιτακια για να ευχηθω γιατι δε ξερω ποτε θα προλαβω να το κανω καποια αλλη στιγμη.
    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά ψυχή μου. Να περάσεις πανέμορφες γιορτές. Πάρε το χρόνο σου και διασκέδασε όσο θες! Ξεκουράσου και γύρνα ανανεωμένη.Καλά Χριστούγεννα

      Διαγραφή
  10. Εξαιρετικά τα κάλαντά σου, Άννα!
    "με αγάπη και με προσφορά
    μειώνουμε τον πόνο."
    Αυτό ας το μάθουμε καλά και να βάλουμε στην ζωή μας!
    Ο πόνος μειώνεται και σ' αυτόν που λαμβάνει, αλλά και σ' αυτόν που προσφέρει...
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και πολλή αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχες "Καλαντοευχές" Άννα μου, δοσμένες με γλυκά και τρυφερά αισθήματα!
    Εύχομαι να γεύεσαι και να χαίρεσαι προσωπική και οικογενειακή ευτυχία, κοπέλα μου!
    Να είσαι πάντα καλά, ευφάνταστη και δημιουργική!
    Φιλιά πολλά με μια ολόθερμη αγκαλιά!:)) ❤️⛄️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Άννα μου με υγεία και χαρά στο σπιτικό σου,να χαίρεσαι την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά που η Αριστέα δεν έβγαλε Συμπόσιο με θέμα τα "Κάλαντα". Θα μας έσκιζες.
    Αννούλα μου γλυκιά, τις εγκάρδιες ευχές μου για τη χρονιά που έρχεται! Να σου φέρει ό,τι λαχταράει η καρδιά σου!
    Φιλιά, αγκαλιές και πολλή αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απίθανα τα κάλαντα σου Άννα μου.
    Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί.
    Οι ευχές σου ας γίνουν και δικό μας φυλακή.
    Σου στέλνω και τις δικές μου για καλή χρονιά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τις πιο θερμές ευχές μου για μια καλή κι ευτυχισμένη χρονιά!!!
    Με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου και ειρήνη στον κόσμο!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή και ευλογημένη χρονιά γεμάτη υγεία και καλή τύχη. Χρόνια πολλά και καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου Άννα μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολλές ευχές για μια χαρούμενη χρονιά Αννούλα μου!
    Καλή χρονιά με υγεία κι ότι βαθιά επιθυμείς...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολλές ευχές για Καλή κι δημιουργική χρονιά !!! Με υγεία ,αγάπη και πολλές χαρές για σένα και τους αγαπημένους σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή