Τσαμπουκάς ... για διαπαιδαγώγηση


Ο κύριος  έφτασε στο ταμείο
-Θέλω  την προσφορά που έχετε στην τιμή του ενός εισιτηρίου για δυο άτομα. 
Ψηλός, γεροδεμένος είχε δίπλα του ένα αγοράκι γύρω στα 12.
-Το κουπόνι σας κύριε
-Δεν έχω κουπόνι 
-Η προσφορά δεν ισχύει χωρίς το κουπόνι της εταιρείας. Θα πρέπει να πληρώσετε κανονικό εισιτήριο για δύο άτομα
(Ήσουν εκεί; Και αν δεν ήσουν θα τον άκουσες σίγουρα)
-Τι λες κοπέλα μου; Έχεις σε εκείνο το σάιτ- και είπε το όνομα του σάιτ- προσφορά εισιτηρίου για την παράσταση
-Μάλιστα, αλλά για να ισχύει πρέπει να έχετε το κουπόνι του  σάιτ
-Άσε μας ρε με τους μεσάζοντες, γιατί να πληρώσω αυτούς ; Κι εσένα τι σε νοιάζει στο κάτω κάτω; Εσύ θα πάρεις τα λεφτά σου αμέσως, άστους αυτούς. Εμένα θα μου δώσεις δυο εισιτήρια στην τιμή του ενός.
-Δεν γίνεται έτσι κύριε, η προσφορά είναι μια διαφήμιση που μου κάνει η εταιρεία και το κουπόνι είναι αποδεικτικό της αγοράς σας. Χωρίς αυτό δεν ισχύει η προσφορά. 
-Άκου κοπέλα μου, εγώ από εδώ δεν φεύγω. Θα μου κόψεις δυο εισιτήρια στην τιμή που σου λέω, ακούς;
(Πώς να μην ακούσει με τόσες φωνές;)
Το αγοράκι έκανε δυο βήματα πίσω...ίσως ντράπηκε σκέφτηκα
Ο κύριος το άρπαξε από το μπράτσο και του φώναξε
-Κοίτα να μαθαίνεις πώς κερδίζουν αυτό που θέλουν οι άνθρωποι.
Ο ανόητος!
Αν δεν ήταν το παιδί δεν θα έδινα και ιδιαίτερη σημασία σε αυτού του τύπου τα ανθρωπάκια.Τα έχω ξανασυναντήσει και όσο κι αν διαμαρτυρόμαστε όσοι είμαστε παρόντες για τέτοια συμπεριφορά, ούτε κοκκινίζουν, ούτε πτοούνται.
Γιατί ανθρωπάκια είναι όταν πιστεύουν ότι κερδίζεις με άδικο τρόπο και αχαρακτήριστη συμπεριφορά ό,τι θέλεις,
...και εδώ ήθελε ένα εισιτήριο!!
Όπως θα κατάλαβες το κουπόνι είναι η απόδειξη ενός σάιτ που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο και διαφημίζει επιχειρήσεις.  Η διαφήμιση δεν πληρώνεται όπως σε άλλες εταιρείες από πριν, όπως έμαθα, απλά η έκπτωση στα προϊόντα που πετυχαίνουν οι υπάλληλοι της on line εταιρείας με τους επιχειρηματίες περιλαμβάνει και ένα μικρο κέρδος του σάιτ. Πόσα κουπόνια έκοψε το σάιτ, τόσοι πελάτες, τόσο και το κέρδος
Η   κάθε επιχείρηση έχει συμφωνήσει να ακολουθεί αυτόν τον κανόνα για να  διαφημίζεται και έτσι πληρώνεται και η on line εταιρεία
Δυστυχώς η υπάλληλος του ταμείου για να γλυτώσει από τον κύριο του έδωσε δυο εισιτήρια στην τιμή του ενός χωρίς κουπόνι, άρα η εταιρεία δεν πληρώθηκε τη συμφωνία που επέτυχε
Όταν είπα στην ταμία, μια και ήλθε η σειρά μου, ότι '' αυτό που κάνατε δεν είναι σωστό, αν το κάνουμε όλοι δεν έχει λόγο ύπαρξης μια εταιρεία και στο τέλος έτσι κλείνουν και άνθρωποι χάνουν τις δουλειές του. Όμως υπάρχει και   χειρότερο:αφήνετε ψευτόμαγκες να πετυχαίνουν αυτό που είναι οφθαλμοφανές παράλογο. Γιατί τότε δεν βάζετε εσείς οι ίδιοι προσφορά το εισιτήριο σας;''
-Δεν γίνεται δεν μας συμφέρει
-Σας συνέφερε τότε αυτό που παραχωρήσατε στον προηγούμενο; (Κύριο δεν μπορούσα να τον πω)
-Και τι να κάνω ; Να αφήσω την ουρά στο ταμείο να περιμένει μέχρι να ηρεμήσει ο κύριος που δεν θα ηρεμούσε ; Να τον έδιωχνα δημιουργώντας μεγαλύτερες φασαρίες μπροστά στην επιχείρησή μου;  
Μήπως τελικά είναι καλύτερο να μην ξαναμπεί  προσφορά, να μην έχω τέτοια ....μονολογούσε όσο μας εξυπηρετούσε.
Και κάπως έτσι κλείνουν εταιρείες, χάνουν την δουλειά τους άνθρωποι σαν και σένα και μένα, χαλάνε συμφωνίες και συνεργασίες, εταιρείες δεν θα διαφημίζονται τελικώς και εμείς το κοινό δεν θα βρίσκουμε προσφορές...Τα σκέφτηκε άραγε όλα αυτά ο ....κύριος;
Και το χειρότερο ; Όσο μορφωμένοι κι αν είμαστε, η παιδεία και η καλλιέργεια είναι αυτή που μας κάνει ανθρώπους.
Ο συγκεκριμένος "κύριος" τι έμαθε στο παιδί του; Ότι με  τσαμπουκά σου κάνουν τα χατίρια, έχεις δεν έχεις δίκιο.  Ότι μπορείς να καταπατάς συμφωνίες και συνεργασίες γιατί απλά σε συμφέρει. 
Ότι μπορείς να παραβαίνεις κανόνες και όρους επειδή απλά σε βολεύει . 
Μα το έχω δει τόσες  φορές από ανόητους συμπολίτες μας, αλλά με  πονάει περισσότερο όταν ο πατέρας το ''διδάσκει''  στο παιδί του ... 
....σ αυτή τη νέα γενιά  θελουμε να στηριξουμε το μελλον ; 

44 σχόλια:

  1. Αχρηστοι,ηλίθιοι,τίποτε δεν ξέρουν,ένα τίποτε είναι και νομίζουν πως κάποιοι είναι
    ανθρωπάκια καλά το είπες
    τα νεύρα μου
    με τους κομπλεξικούς
    εγώ έτσι τους χαρακτηρίζω
    κομπλεξικούς και εξυπνόβλακες
    αμα πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, ανθρωπάκια είναι όντως όταν δεν σκέφτονται τι κακό κάνουν στα παιδιά τους με την συμπεριφορά που τους διδάσκουν
      Άχρηστοι και επικίνδυνοι άνθρωποι

      Διαγραφή
  2. Νομίζω η συμπεριφορά που περιγράφεις οφείλει να μας ταρακουνήσει όλους.
    Είναι μια συμπεριφορά που οδηγεί σε αλυσιδωτές αντιδράσεις στο παιδί.
    Στις φωνές που θα έχει στο σπίτι, στον τρόπο που θα αντιμετωπίζει τους άλλους, στη χειριστική συμπεριφορά που του καλλιεργεί, στον τρόπο που θα συμπεριφερθεί σε συνομήλικους.
    Και μετά μας φταίνε οι άλλοι, σχολεία, κυβερνήσεις, ο κόσμος.
    Λες και η πρωταρχική αλλαγή που πρέπει να γίνει δεν είναι αυτή της δικής μας συμπεριφοράς.
    Μόνον αν αλλάξει ο καθένας προσωπικά, αν μάθει να σέβεται τους γύρω και τον εαυτό του θα μπορέσουμε να πάμε ένα βήμα παρακάτω. Μόνο τότε ίσως ξυπνήσουμε.

    Αλλά δυστυχώς δεν το βλέπω. Πάντα θα μας φταίνε οι άλλοι.
    Χαίρομαι για την ανάρτηση σου. Ας γίνει τροφή για σκέψη.
    Για το παιδί του καθ' ενός ξεχωριστά.
    Αυτός είναι ο κόσμος που τους περιμένει;

    Καλό σου ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολέτα μου πάντα έλεγα και λέω ότι η οικογένεια είναι το Α και το Ω για τον μελλοντικό πολίτη. Πάντα μας φταίνε οι άλλοι γιατί ποτέ δεν αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας
      Ήθελα αρκετό καιρό να το γράψω γιατί δεν φεύγει από το μυαλο μου αυτό το παιδάκι και τις επιπτώσεις που θα έχει στη ζωή του
      Καλό σου απόγευμα

      Διαγραφή
  3. Καλημερα Αννουλα μου!
    Διάβασα το κείμενο σου και δυστυχώς αυτη ειναι κλασική εικόνα του Έλληνα που νομίζει πως με τον τσαμπουκά μπορεί πάντα να πετυχαίνει αυτο που θέλει!Λυπηθηκα για το παιδακι που βρέθηκε σε αυτήν την δύσκολη θέση και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου οτι η παιδεία και η καλλιέργεια ειναι αυτη που μας κάνει ανθρώπους!
    Καλη συνέχεια!Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου δυστυχώς ο τσαμπουκάς θεωρείται και εξυπνάδα από πολλούς. Πού να τη βρει αυτός ο άνθρωπος την παιδεία; Και το παιδί του τι φταίει με όσα του προκαλεί η συμπεριφορά του πατέρα που του διδάσκει;
      Φιλιά και σε σένα

      Διαγραφή
  4. Τέτοιες περιπτώσεις μου έχουν τύχει και μένα πολλές και έχω επέμβει αλλά αποτέλεσμα τίποτα συνεχίζουν με τον ίδιο τρόπο!!!το αντιμετωπίζω και στην τάξη του γιου μου έκτης δημοτικού με κάποια παιδιά με σεβασμό μηδέν γιατί έχουν τις πλάτες των γονιών τους!!!
    σε κάνουν να αναρωτιέσαι:αξίζει να ασχοληθείς με ηλίθιους;
    Φιλάκια!!!
    όπως πολύ σωστά λες σ'αυτή τη νέα γενιά θελουμε να στηρίξουμε το μέλλον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα ό,τι και να πεις σ'αυτούς τους ανθρώπους το αυτάκι τους δεν ιδρώνει. Μαλθακούς --για να μην το πω αλλιώς--χαρακτηρίζουν όσους σέβονται τους άλλους.
      Τι να πω; Δεν αξίζει να ασχολείσαι αλλά να υπάρχουν και παιδιά και τα παιδιά μας συναντούν τα παιδιά τέτοιων ανθρώπων στη ζωή. Και πάει λέγοντας το γαιτανάκι
      Τι να πεις;

      Διαγραφή
  5. Yπάρχει και το άλλο ενδεχόμενο.
    Πολλές φορές μια γονεϊκη συμπεριφορά λειτουργεί αποτρεπτικά για τα παιδιά.
    Στην μετέπειτα ζωή τους την απορρίπτουν και χρεώνουν και το τεφτέρι με το γονιό τους.

    Του κυρίου που δεν είχε κουπόνι, του εύχομαι ολόψυχα να συγκρουστεί μέχρις εσχάτων με το γιο του (όταν αρχίσει η θρυλική "εφηβική" περίοδος) και να βρει το μάστορά του από το σπλάχνο του. Τέτοιες μαγκιές Αννούλα μου, έχουν βραχύβια διάρκεια.
    Χάρηκα που το μοιράστηκες.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα, έχω φίλη μου παράδειγμα με κάποια δίδυμα δίπλα μας.Τώρα βρίζουν και ..χτυπούν το πατέρα τους τον ίδιο και είναι μόλις 11 ετών

      Διαγραφή
    2. Ναι Μαράκι μου υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο και εγώ θα το χαιρόμουν αν μάθαινα ότι ο πατέρας θα βρει το μάστορά του από το γιο του αλλά....και πόσοι άλλοι θα τον βρουν στο μέλλον; Αλλά υπάρχει και άλλο ενδεχόμενο. Το παιδάκι να μεγαλώσει με συστολή και τόση δειλία που να μην διεκδικεί το δίκιο του ποτέ...Δεν ξέρω αν οι μαγκιές αυτές έχουν βραχύβια διάρκεια γιατί τότε τα παιδιά πώς γίνονται τσαμπουκάδες στο σχολείο;;
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
    3. Γεωργία μου αυτά τα 11άχρονα, λυπάμαι τόσο πολύ να ακούω ότι ''σηκώνουν'' χέρι στον πατέρα τους -ασχετα αν το αξίζει ή όχι--σε πόσους ακόμη θα ''σηκώσουν'' χέρι στο μέλλον;

      Διαγραφή
  6. Πάντα λέω ότι από τους γονείς αρχίζει η ζωή του αργότερα πολίτη, πατέρα , συζύγου.. Από τότε που είχα τα κορίτσια μου μικρά πρόσεξα στις διαβάσεις να περνώ με το ανάλογο φως και ντα τους το εξηγώ. Πρόσεξα τη συμπεριφορά μου και ο άνδρας μου τους εξήγησε ότι από πολλούς θα ακούσουν βρισιές όμως..αν δεν τις ακούσουν από εμάς να μη τις πουν ποτέ.Κρίμα το παιδάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι συμφωνώ, η ζωή του ανθρώπου ξεκινά από τους γονείς! Τελεία και παύλα.
      Κρίμα στο παιδάκι κρίμα...

      Διαγραφή
  7. Τι να σκεφτεί βρε Άννα μου ο "κύριος"....! που ΔΥΣΤΥΧΩΣ για τη φύση και την κοινωνία, έφερε στη ζωή και ένα παιδάκι που το γαλουχεί σαν αυριανό τραμπούκο. Και θα το βρούνε μπροστά τους οι επόμενες γενεές.
    Δυστυχώς επίσης που τέτοια υποκείμενα προσπερνούν με την ανοχή μας και διαιωνίζουν την αλητεία τους, αντίς να φάνε ένα γερό βρωμόξυλο, που είναι η μοναδική γλώσσα που κατανοούν.
    Παιδεία ε ; φυσικά. Μέσα απ το σπίτι. Επίσης φυσικά. Αλλά ποιος ; εδώ τι παιδεία έχει να προσφέρει το άτομο ; φύρα είναι στην κοινωνία και παράσιτο.
    Συνεπώς ;
    Άστα να πάνε, συγχύστηκα.
    Καλό βράδυ Άννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω σε σύγχυσα αλλά και εγώ συγχύστηκα όταν συνέβη κι όμως δεν φεύγει από το μυαλό μου. Δυστυχώς υπάρχουν τόσοι τέτοιοι και αυτοί από τη δική τους οικογένεια έγιναν έτσι και πάει λέγοντας. Κρίμα...Η παιδεία θα σπάσει αυτόν τον κρίκο αλλά δεν την αφήνουμε να εισχωρήσει μέσα μας. Επιδερμικές γνώσεις αποκτούμε. Ένα χέρι ξύλο θα δίδασκε στον ''κύριο'' σωστή συμπεριφορά λες; Ή απλά θα εκτόνωνε εμάς; Και κάθε τέτοιος ''κύριος'' θα γινόταν πιο τσαμπουκάς μετά -πιστεύω- της βίας ίσως οπαδός. Χειρότερα δηλαδή
      Τι να πω;
      Καλή σου νύχτα

      Διαγραφή
  8. Όλες αυτές οι συμπεριφορές Άννα μου τις περισσότερες φορές δεν τις αποκτούν κάποιοι ξαφνικά. Γνώμη μου είναι ότι έχουν επιρροές από την οικογένεια τους και τον τρόπο που είναι μεγαλωμενοι και δυστυχώς συνεχίζουν τις ίδιες διδαχες και στα παιδιά τους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κατερίνα μου συμφωνώ απόλυτα. Η οικογένεια είναι υπεύθυνη για το ποιόν του καθένα μας. Κάποτε όμως οι νεότεροι θα πρέπει να μάθουν πόσο άσχημο είναι αυτό που διδάχθηκαν και να μην το περνάνε στα παιδιά τους. Ίσως αν δεν υποχωρούσαμε μπροστά σε τσαμπουκαλήδες να ήταν αλλιώς...

      Διαγραφή
  9. Πωπω !
    Κρίμα στο παιδάκι και στον πατέρα που έχει.
    Αλίμονο και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του.
    Δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί τέτοια κάφροι κι επιβιώνουν εις βάρος των άλλων.
    Το βλέπουμε καθημερινά
    Κάποια στιγμή θα βρει το μάστορα του.
    Καλο βράδυ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρένα μου κρίμα!!
      Υπάρχουν πολλοί σίγουρα και εμείς που τους ανεχόμαστε και τους αφήνουμε να περνάει το δικό τους δείχνοντάς τους έτσι ότι ο τσαμπουκάς είναι τρόπος ζωής σωστός φταίμε.
      Μακάρι να βρει ο καθένας το μάστορά του αλλά μήπως είναι ένας άλλος πιο ισχυρός τσαμπουκάς; Και δεν είναι ''μάστορας'';;;
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  10. Βλέπεις Αννα μου οι νταήδες γονείς τι μηνύματα περνάνε στα παιδιά τους;; Αυτή η στάση θεωρείται η σωστή για το παιδί γιατί το είδε από τον πατέρα , ότι στη ζωή απλώνεις τη χερούκλα σου και παίρνεις ότι θες !
    Ολοι μας το παιδί σκεφτόμαστε , τον πατέρα όχι δεν πρόκειται να μάθει τίποτα πλέον !!
    Σε φιλώ καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου το τι κακό κάνουμε με τις συμπεριφορές μας στα παιδιά μας δε λέγεται. Σκέψου τώρα αυτό το παιδάκι να γίνει πράο και συνεσταλμένο τι θα ακούει από τον νταή πατέρα του!!!!
      Κρίμα για το παιδί
      Φιλιά καλή μου

      Διαγραφή
  11. πωπω Αννουλα μου, τι γονεις υπαρχουν
    μα ειναι δυνατον να πει ετσι στο παιδακι;
    μπραβο του, ωραια διαπαιδαγωγηση.
    σε αυτος τις περιπτωσεις τα παιδια ή γινονται χειροτερα ή απο μονα, καταλαβαινουν το πως δεν πρπεει να συμπεριφερονται και ετσι γινονται καλυτερα.

    φιλια πολλα αγαπημενη μου
    να εισαι καλα και να περνας ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Κική μου γονείς; Μακάρι τα παιδιά να αντιδράσουν θετικά όταν έχουν τέτοια παραδείγματα.
      Γλυκιά μου να περνάς και εσύ ομορφότερα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Ηθελα να ΄ήξερα Αννιω μου ποσο εκανε αυτο το ερμο το εισητήριο.. για να κανει τοση φασαρια αυτος ..και να δινει αυτο το παραδειγμα στο παιδι του... Σκεψου μεθαυριο να γινει αυτο το παιδι πολιτικός..θα πατήσει επί πτωματων για να ανεβει στη εξουσία..δυστηχως υπαρχουν και αυτοι οι "αντρες" γονεις!! και οι συμπεριφορες αυτες διαιωνίζονται..!
    Ελπιζω Αννιω μου να βρίσκονται όλο και λιγοτεροι τετοιοι γονεις!!
    Να περνας ομορφα φιλη μου καλη Σαρακοστη... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω Ρούλα μου ότι ήταν θέμα τιμής εισιτηρίου. Δεν ήταν πάνω από 15ευυρώ πάντως. Είναι θέμα νοοτροπίας. Πιστεύουν οτι έτσι δείχνουν πόσο ''άντρες'' είναι! Ότι δεν πιάνονται κορόιδο.
      Αν τώρα αυτό το παιδί γίνει πολιτικός....μια από τα ίδια νομίζω.
      Μακάρι να είναι λίγοτεροι οι γονείς αυτοί αλλά το μπουλιγνκ στα σχολεία αυξάνεται...
      Πολλοί λόγοι βέβαια αλλά οι γονείς είναι η αιτία πάντα
      Φιλιά πολλά και καλή Σαρακοστή και σε σένα

      Διαγραφή
  13. Λοιπόν αυτόν τον άξεστο όσο και να χτυπιόταν δεν θα τον εξυπηρετούσα. Δεν νομίζω πως αποφεύγουμε τα προβλήματα μαθαίνοντας σε τέτοιους τύπους πως μπορούν να πουλάνε τσαμπουκά για να περάσει το δικό τους. Να επωφεληθούν δηλαδή κάτι που δεν δικαιούνται. Και σιωπώντας συμβάλουμε κι εμείς στη διαπαιδαγώγηση του παιδιού τους πιστεύω. Μου θυμίζει που κάποτε πήγα να πάρω γιορτινές μέρες παιχνίδια για δώρο από μεγάλο κατάστημα. Κάποια υπάλληλος για το χατήρι των παιδιών ήταν ντυμένη Στρουφίτα. Ξέρεις αυτές τις μεγάλες στολές με τα μεγάλα κεφάλια. Δεν μιλούσε μόνο χόρευε ανάμεσα στα παιδιά. Μπροστά μου ήταν μια μητέρα με τον γιο της. Και λέει δυνατά στο γιο της. Κοίτα μια όμορφη κοπέλα. Και είναι και η ιδανική για νύφη σου. Γιατί απλά στόμα έχει αλλά δεν μιλάει. Τι έμαθε στον γιο της εκείνη την στιγμή; Δεν το έχω ξεχάσει γιατί μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση και για τη διδαχή της στο γιο της και για την άποψη της σαν γυναίκα. Και από τέτοιους ανθρώπους περιμένουμε να βγουν καλύτερες οι νεότερες γενιές; Ωστόσο επιμένω πως και η σιωπή η δική μας μπροστά σε τέτοια συμβάντα μεγαλώνει το πρόβλημα. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σ'αυτό έχεις δίκιο. Το να υποχωρούμε μπροστά σε τσαμπουκαλήδες είναι ανοητο και συμβάλλουμε σ'αυτήν τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Πολύ σωστά, αυτή τη διάσταση δεν την σκέφτηκα
      Είδες απόψεις ανθρώπων και μάλιστα γυναικών; Αναφέρομαι στο περιστατικό που έζησες...Φοβερό και νοιώθω τόσο θυμό όταν ακούω κάτι παρόμοια...
      Να σαι καλά Μαίρη μου
      Καλό βροχερό Σ΄/Κο
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  14. "Οι άνθρωποι γεννιούνται χωρίς γνώσεις, δεν γεννιούνται ηλίθιοι. Ηλίθιοι γίνονται μετά, κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης"
    Αυτό είχε πει ο Bertrand Russell και για αλλη μια φορά αποδεικνύεται αληθινό..
    Πολύ θλιβερό πραγματικά να το βλέπεις συνεχώς και μάλιστα να εξελίσσεται προς το χειρότερο. 😣

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφό!!!
      Και σίγουρα είναι θλιβερό να βλέπεις τόση ηλιθιότητα που κάνει κακό και στα παιδιά
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  15. Είναι από τα πολύ ενοχλητικά περιστατικά που σε κάνουν να αισθάνεσαι πολύ δυσάρεστα και ντροπή για τον άλλο και πάνω απ΄ όλα στεναχώρια για το αγόρι που λούστηκε μια παρόμοια αγενέστατη συμπεριφορά!
    Η ευγένεια διδάσκεται απ' το σπίτι μας και ο "τσαμπουκάς" δυστυχώς και αυτός ξεκινάει απ΄το πώς μας μεγάλωσαν!
    Δύσκολο θέμα έθιξες Άννα μου και τα σχόλια των φίλων σου, εξαιρετικά!

    ΑΦιλάκια πάντα δυναμικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα Στεφανια μου η οικογένεια είναι το Α και το Ω για το παιδί. Μου προκάλεσε τόσο θυμό...δεν θα το αναρτούσα, μετά σκέφτηκα ότι πού ξέρεις μπορεί κάποιος να διαβάσει και ιδιαίτερα τα σχόλια και να αναρωτηθεί μήπως η δική του συμπεριφορά είναι ίδια με του τσαμπουκαλή της ανάρτησης. Ένας προβληματισμός δεν κάνει κακό, ναι;
      Καλή Κυριακή να περάσεις
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Άννα μου από χθες παλεύω να σου αφήσω σχόλιο, αλλά δεν με αφήνει ο blogger. Μου κάνουν εμπάργκο οι πλατφόρμες; Μία η wordpress, μία ο blogger, μήπως να κάνω κι εγώ τσαμπουκά;
    Πέρα από την πλάκα, το θέμα δεν είναι καθόλου αστείο. Όχι μόνο, γιατί αναρωτιέσαι για την κατάντια της σύγχρονης κοινωνίας, αλλά και γιατί η κατάσταση εκτυλίχθηκε μπροστά στα μάτια ενός παιδιού. Δεν είναι μόνο τα λάθος μαθήματα που πήρε το παιδί εκείνη την ώρα, αλλά και τα λάθος συναισθήματα που ένιωσε.
    Η έλλειψη παιδείας, δυστυχώς έχει πολλές προεκτάσεις. Τι γίνεται όμως για να αντιστραφεί; Τίποτα... κι αυτό με θλίβει.
    Καλή βδομάδα Αννούλα μου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι αμάχη έχεις με τις πλατφόρμες. Ένα γράμμα συγνώμης μήπως θα διόρθωνε τα πράγματα;;
      Πάντως αν κάνεις τσαμπουκά κοίτα μη σε διαβάζουν μικρά παιδιά ναι; Γιατί μετά θα με αναγκάσεις να κάνω άλλη ανάρτηση για τσαμπουκαλούδες μπλόκερ!!!!
      Σοβαρά τώρα στο θέμα μας, έχεις δίκιο πολύ μα πάρα πολύ. Αυτά τα λάθος συναισθήματα με φοβίζουν και μένα γιατί αυτά σφυρηλατούν χαρακτήρες. Το λάθος μάθημα το διορθώνεις και μόνος.
      Τίποτε δεν γίνεται έτσι πιστεύω και εγώ και εγώ θλίβομαι και τρομάζω συγχρόνως
      Μαρίνα έχουμε γεμίσει τέτοιους τύπους που δίνουν μαθήματα αρνητικά στα παιδιά τους
      Δυστυχώς
      Φιλάκια κι από μένα

      Διαγραφή
  17. Πόσο απογοητεύομαι από τέτοιες συμπεριφορές μπροστά στα παιδιά μας!
    Η συμπεριφορά διδάσκει πολύ περισσότερο από κάθε λόγο!
    Είναι πολλές οι νοοτροπίες και δύσκολο έργο η αλλαγή...
    Δεν βλέπω καθαρό ορίζοντα ...δυστυχώς!
    Πολλά φιλιά Αννούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αριστούλα μου αυτό πιστεύω και εγώ. Διδάσκει η συμπεριφορά και μόνον αυτή. Τι κρίμα...να μην μπορείς να αλλάξεις τέτοιες νοοτροπίες. Και μετά λένε γιατί το μπουλιγνκ στα σχολεία αυξάνεται ραγδαία....
      Φιλάκια κι από μένα

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα! :) Συντομα θα τα λέμε συχνότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βρε Άννα μου όταν παταω στα προφίλ ακολουθων στο μπλογκ μου , μου βγαινει προφιλ που μου δείχνει ποιτυς άλλους ακολουθούν (το δικό μου προφίλ δεν σας δείχνει εσας δεν ξερω γιατι...). Πώς βρίσκω τα μπλογκ τους/σας χωρις να σας ρωταω όλη την ώρα;;; εεε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου και εμάς το ίδιο βγάζει. Αλλά εκεί που λέει το όνομα του αναγνώστη ΄΄Λεπτομέρειες ακολούθου...'' και το όνομά του το κάνω μπλε και δεξί κλικ μου βγάζει google search και αν εχει μπλογκ και μάλιστα καιρό το βρίσκω. Πολλές φορές οταν είναι άγνωστος και αφού γράφτηκε θέλω να γραφτώ πάω στο μπλογκ του και τον ρωτάω, είσαι εσύ που γράφτηκες αναγνώστης μου εδώ; Κάπως έτσι. Αλλά αν δεν εχει μπλογκ μπορείς να τον βρείς στο φέις ή όπου αλλού έχει λογαριασμό. Αν δεν έχει μπλογκ δεν τον βρίσκεις απλά εκείνος σε παρακολουθεί. Αυτά κάνεις. Και περισσότερο εγώ βρήκα τα μπλογκ από όσους μου άφηναν σχόλια ή από φιλικά ιστολόγια που μου άρεσαν τα μπλογκ τους.

      Διαγραφή
  20. "Κοίτα να μαθαίνεις πώς κερδίζουν αυτό που θέλουν οι άνθρωποι" είπε ο "κύριος" μπαμπάς-να-σου-πετύχει, και το πέτυχε! Το τραγικό είναι ότι αυτή η μέθοδος δεν έχει πρακτική εφαρμογή -με μεγάλη επιτυχία- ΜΟΝΟ στα εισιτήρια, αλλά γενικότερα. Και ειδικά σ' αυτήν εδώ τη χώρα. Είναι ο νόμος τής ζούγκλας και τα άγρια θηρία είναι πολλά κι ανήμερα... Καλό μήνα πολλά φιλιά Αννούλα ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πέτρα μου δυστυχώς κοντεύει να γίνει μάστιγα Όλο και πιο συχνά και παντού το συναντώ. Κρίμα ειδικά στη χώρα μας όπως λες κρίμα.
      Καλό σου μήνα Πέτρα μου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Τσαμπουκάδες του γλυκού νερού. Γιατί είμαι σίγουρη πως, αν απέναντί του είχε κάποιον μπρατσαρά, δεν θα έβγαζε άχνα.
    Κι αν κάθε φορά που ζητάμε να παρακάμψουν για χάρη μας νόμους και κανόνες, σκεφτόμαστε τι επίπτωση θα έχει αυτό στα παιδιά μας... θα ήμασταν μια άλλη κοινωνία.

    Καλό μήνα, Άννα μου! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα Αλεξάνδρα μου. Γι αυτό τους λέμε και τσάμπα μάγκες. Τσαμπουκά πουλάνε όπου τους παιρνει αλλά αποδέκτης ήταν το παιδί του οπότε για μένα εγκλημάτισε. Του χρειαζόταν όμως ένας μπρατσαράς να του δώσει ένα χέρι ξύλο... αν και είμαι εναντίον της βίας αλλά νευριάζω τόσο πολύ με κάτι τέτοια...Το ότι δεν νοιαζόμαστε για τα παιδιά -ευτυχώς όχι οι πολλοί-, δείχνει τι κοινωνία ανεχόμαστε.
      Να σαι καλά μάτια μου

      Διαγραφή