Δεκέμβρης μήνας αγάπης!

Μήνας μπαζάρ!
Μήνας γιορτινός που η ανθρωπιά και αλληλεγγύη περπατούν χέρι χέρι και  φωνάζουν  ν' ακουστούν.
Στη γειτονιά μας οι δραστηριότητες έχουν ξεκινήσει.
Άνθρωποι που προσφέρουν αφιλοκερδώς, που συμμετέχουν, που νοιάζονται για όσους περνούν δύσκολα και κυρίως για τα παιδιά.
Για όλους είναι δύσκολοι καιροί αλλά μην ξεχνάμε ότι για κάποιους είναι αφόρητοι.
Απαιτείται ένα μεγάλο μπράβο και ένα μεγάλο ευχαριστώ από μας σ' εκείνους που δραστηριοποιούνται κλέβοντας χρόνο από την καθημερινότητά τους για να κάνουν πραγματικότητα αυτήν την αλληλεγγύη.
Έφυγαν ήδη δυο πακέτα μου με ό,τι έχω φτιάξει γι αυτά τα μπαζάρ.

Το ένα  εστάλη στην Αλεξάνδρα μας και στο μπαζάρ που θα κάνει για την ενίσχυση των δράσεων του σχολείου Κερατσινίου 

Δείτε εδώ τις λεπτομέρειες για τη δράση αυτή


Το δεύτερο πακέτο πάει για το Ξεμπλοκάρισμα που δραστηριοποιείται και η Νικόλ μας και αφορά παιδιά των κρατουμένων που ζουν με τις φυλακισμένες μητέρες τους.



Λιγότερα πράγματα γι αυτό το πακέτο φταίει που εγώ το πήρα είδηση αργά και δεν προλαβαίνω να φτιάξω περισσότερα....


Και ακολουθεί φυσικά για μετά τις γιορτές και το μπαζάρ για το  Αντωνοπούλειο ίδρυμα Πάτρας, 


για τη Γιορτή Αγάπης που θα γίνει όμως το Φλεβάρη.

.....και συνεχίζω...

Καλή επιτυχία σε όλα
Καλό και ευλογημένο μήνα!






30 σχόλια:

  1. Μπράβο Αννούλα μου, μπράβο!
    Η ενίσχυση και η προσφορά σε διακατέχουν ως άνθρωπο και προσωπικότητα.
    Είναι ομορφες αυτές οι δράσεις και σίγουρα κουραστικές για τα άτομα που τις κινητοποιούν,οπότε ένα μεγάλο μπράβο κι από εμένα σε όλες τις οικοδέσποινες.
    Ειδα και τα δωρακια που εστειλες ως μυστικος αγιος βασιλης και ηταν εξαιρετικα

    την αγαπη μου και τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κικίτσα μου. Όμορφες οι δράσεις σίγουρα και χρειάζονται επιβράβευση όσοι κοπιάζουν.Εγώ δεν κάνω σπουδαία πράγματα. Ό,τι μπορώ. Άλλοι τρέχουν και κουράζονται...άλλοι διαθέτουν μέρος της ζωής τους γι αυτές τις δράσεις..
      Τα φιλιά μου και ευχές για καλό μήνα με πολλές διακρίσεις

      Διαγραφή
  2. Άννα μου καλό σου μήνα. Γιορταστικό, ανθρώπινο.
    Μπράβο βρε κοπέλα μου για τις αξίες σου και τη δική σου συμμετοχή. Προσωπικά ομολογώ ότι δεν είχα την αμεσότητα να ανταποκριθώ ανάλογα. Πρέπει να το δω πιο οργανωμένα το θέμα.
    Όσον αφορά στις δημιουργίες σου. Το έχω πει ότι φωνάζουν για ομορφιά, χάρη, γλυκύτητα αλλά και κατάθεση της ψυχής σου.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ.Να το δεις και συ Γιάννη μου με το καιρό να οργανωθείς.Χριστουγεννα Πάσχα κάποια μπαζάρ γίνονται
      Ναι σαικ καλά και καλό μήνα κι από δω

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Αννούλα της δράσης
    και της ανθρωπιάς!!!!
    Ο καθείς όπου ετάχθη....

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα χαρά μου. Κάνουμε ό,τι μπορούμε Ελενάκι μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Δεν φτάνει να είσαι χρυσοχέρα πρέπει να έχεις και γούστο αλλά πάνω απ΄όλα μεγάλη καρδιά!
    Πανέμορφες οι δημιουργίες σου και είμαι σίγουρη πως θα πάνε σε καλά χέρια!
    ΑΦιλάκια και καλό μήνα να έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Στεφανία μου. Ό,τι μπορούμε κάνουμε. Καλό μήνα κι από δω
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Αννα μου !! Μου αρέσει πολύ η φωτεινότητα που υπάρχει εδώ !!
    Μαζί με τις όμορφες δημιουργίες σου που σκορπίζονται σε τρεις δράσεις νιώθω διάχυτη και τη ζεστασιά των λόγων και των έργων σου !!! Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κι από δω Νικόλ μου. Ναι ήθελα λίγο φως και εδώ μέσα. Μ'αρέσουν οι αλλαγές όπως θα κατάλαβες.
      Σου αξίζουν συγχαρητήρια για τις δράσεις σου Νικόλ και πρέπει να τα λέμε που και που.
      Καλή σου μέρα όλη μέρα

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για την προσφορά σου αγάπης στα Χριστουγεννιάτικα μπαζάρ!
    Πρόλαβες και έφτιαξες τόσα ωραία πραγματάκια και έχεις ήδη αρχίσει και για τον Φεβρουάριο!
    Ελπίζω να προλάβω κι εγώ!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαριάννα μου
      Πρόλαβα και όχι όσα ήθελα, γιατί ξεκίνησα νωρίς αλλά ο χρόνος βρε παιδί μου πώς τρέχει;
      Να σαι καλά και κάνεις και εσύ τόσα πολλά και υπέροχα!!!
      Φιλιά πολλά και έναν υπέροχο μήνα εύχομαι

      Διαγραφή
  7. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Άννα μου και ακόμα πιο υπέροχο το ότι πάνε για καλό σκοπό.
    Έχεις απίστευτο ταλέντο και πολύ ζεστή καρδιά και παρ' ότι δεν σε ξέρω μέσα απ' το διαδικτυακό σου χώρο καιρό, αυτό αποκόμισα από το post σου αυτό.
    Μπράβο σου.
    Έναν υπέροχο, δοτικό και χαρούμενο Δεκέμβρη να έχουμε όλοι :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κορίτσι μου.Ό,τι μπορούμε προσφέρουμε για τις πρωτοβουλίες φίλων που είναι αξιοθαύμαστες.
      Θα γνωριστούμε σιγά σιγά. Χαίρομαι που είσαι πλέον κομμάτι των φίλων μου. Τα λόγια σου με συγκινούν σ'ευχαριστώ ξανά
      Να σαι καλά Μαρίνα μου

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Αννούλα μου!! Και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναστείλεις. Με το τρέξιμο που έχω δεν κατάφερα να φτιάξω τίποτα και νιώθω πολύ άσχημα...
    Θα δω τις ημερομηνίες μήπως προλάβω να στείλω κάτι.
    Φιλιά πολλά φίλη και καλές γιορτές με υγεία!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρίνα μου. Ξέρω πώς είναι να μην προλαβαίνεις, αλλά θα πάρουμε κάτι αν είναι και αυτό βοήθεια είναι για τα μπαζάρ.
      Καλές γιορτές χαρά μου
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Άννα μου!
    Καλώς σε βρήκα!
    Πολυ όμορφο και φιλόξενο το σπιτάκι σου!
    Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου!!
    Συγχαρητήρια για προσφορά σου στα Χριστουγεννιάτικα μπαζάρ!
    Σου εύχομαι καλό μηνα και χαρούμενες γιορτές!
    Σε ευχαριστώ πολυ για την επίσκεψη σου και το όμορφο σχόλιο σου!!
    Να εισαι καλα !Πολλα φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Dimi! Σ'ευχαριστώ και χαίρομαι που σ'αρέσει. Ελπιζω να τα λέμε συχνά.
      Καλό μήνα και σε σένα
      Να σαι καλά

      Διαγραφή
  10. Πόσο όμορφα όλα!
    Μπράβο Αννούλα μου!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριστέα μου. Το λες εσύ ότι είναι ωραία και φουσκώνω σαν διάνος!!!χιχιχιχιχι
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  11. Τι ομορφιές! Μπράβο Άννα μου στα χρυσά σου τα χεράκια που ετοίμασαν τόσα καλούδια για καλό σκοπό. Να είναι καλοτάξιδα και καλοπούλητα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ'αρέσουν Έλλη μου Καλοπούλητα ας είναι να εκπληρώσουν το σκοπό τους!
      Σ'ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Να με τι ομορφιές μπορεί να γεμίσει η καρδια Αννιώ μου ...και είναι ότι καλύτερο όταν συνβαίνει αυτό ..υπέροχα όλα τα ομορφα σου φιλη μου..σιγουρα τα χαμόγελα θα περισεψουν.... να εισαι καλά να φτιαξεις και του χρονου..να περνας όμορφα με ότι κάνεις φιλακιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Ρούλα μου γεμίζει η καρδιά όντως. Ό,τι καλύτερο.Σ'ευχαριστώ πολύ να μαστε καλά και του χρόνου με υγεία
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  13. Αννιώ μου ήρθα να σου αφήσω ευχες για την γιορτή σου φιλη μου να είσαι πολύχρονη να χαίρεσαι όσους αγαπας και να σε χαιρονται και εκεινοι οπως και εμεις να σε χαιρομαστε εδώ και να κάνουμε παρεούλα και του χρονου... χρονια πολλαααα!!! φιλάκιαααα!!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερω αν στο ξαναεγραψα.. μου αρεσει πολύ το μπουκετάκι επανω...!!!

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου για τις ευχές σου. Να σαι καλά.
      Και ναι το ξέρω πως σ'αρέσει το μπουκετάκι και εμένα μ'αρέσει πολύ
      Καλή σου μέρα όλη μέρα
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  14. Ήρθα καθυστερημένα Αννουλα μου ,και ζητώ συγνώμη!
    Έφερα και γλυκά 🍰🎂και λουλούδια 💐💐 για τα χρονια πολλά!!
    Πολύχρονη σου εύχομαι με υγεία και αγάπη και να σε χαίρεται η οικογένεια σου!!
    Καλη και χαρούμενη εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ DIMI μου. Δεν είσαι καθυστερημένη, η γιορτή κρατάει τρεις μέρες! χαχαχαχα
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου να σαι καλά
      Καλή εβδομάδα και για σένα με πολλά χαμόγελα

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια Αννούλα μου!! Τα καμάρωσα κι από κοντά στα μπαζάρ αλλά να ξέρεις πολλά γίναν ανάρπαστα!!! Μπράβο σου καλή μου!!!
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή