''Ξεφυλλίζοντας'' τη ζωή.


''Ξεφυλλίζοντας'' τη ζωή 



Το άλμπουμ ξεφυλλίζουμε ...για χιλιοστή φορά;;;
Κοιτάζουμε το χθες σαν να μην πέρασε μια μέρα.
Δικές μας αναμνήσεις είναι αυτές
που το χαρτί το ξεθωριάσαν,
στο νου και στην καρδιά μας, παραμένουν ζωντανές...
αρκεί να ψάξεις
και θαβρείς όλες τις στιγμές που ζήσαμε μαζί μητέρα,
όσο μακριά κι αν φύγαν!
Ξέρω τι θα πεις κάθε φορά που ξετυλίγεις θύμισες ζωής,
τις φωτογραφίες σαν κοιτάς με δίψα, εκείνες τις στιγμές να ξαναζήσεις...
Κοίτα εδώ, θα πεις γελώντας. Μικρούλα ήσουν,
απ' το χέρι πάντα με κρατούσες...
Να 'σαι πάλι εδώ, γιορτάζεις...τα δώρα σου κρατάς...
χαρούμενη ήθελα πάντα να ΄σαι.
Νέα σελίδα πια γυρνάς αναζητώντας τις στιγμές από άλλες εποχές
φωτογραφίες μιας ζωής, για να γελάσουμε μαζί
ξανά...
αλλά και δάκρυα να κρύψουμε,
όπως πάντα.
Να, θα γκρινιάξεις πάλι ,λες
για τα μαλλιά που σου έκοβα κοντά, θυμάσαι;
Μου δείχνεις και γελάς, για 'κείνον τον καιρό... γελώ και εγώ μαζί σου...
λίγα είναι εκείνα πια που κάνουμε μαζί, γλυκιά μου μάνα.
Πώς πέρασε ο καιρός ...,κάθε φορά, ρωτάς τον εαυτό σου μ' απορία !
Πώς ήμουν;  Πώς εγίνηκα;;
Το χέρι σου απλώνεις, σελίδες της ζωής γυρνάς...
το τρέμουλο το ελαφρύ και τα σημάδια, αλλά και τις ρυτίδες δείχνεις
Ο χρόνος πέρασε ... και άφησε σφραγίδα πάνω μου ...
πώς άλλαξα, πώς γέρασα... δεν με αναγνωρίζω, ψιθυρίζεις...
Αυτό το χέρι το τρεμουλιαστό, κρατώ ξανά μέσ' στο δικό μου
Για μένα μάνα μου ίδια πάντα είσαι εσύ ...κι ας άλλαξε η θωριά σου.
Η ματιά μου στα δικά σου μάτια χάνεται,
και το ίδιο ζωντανό κοιτάζω βλέμμα.
Αυτό το χέρι που κρατώ έχει την ίδια δύναμη που ΄χε και τότε
και το πιο σημαντικό...δίνει την ίδια ζεστασιά που σαν παιδί αποζητούσα
να νιώθω ασφαλής μέσ' τη ζωή .
Αφέθηκα σ' αυτό το χέρι μάνα,στα δύσκολα μα και στα εύκολα της ζήσης
το δρόμο μου 'δειχνες που 'πρεπε να διαβώ...
σ' αυτό το δρόμο πορευόμαστε, πιασμένες χέρι χέρι!
Τι κι αν άλλαξε;;;
Το λένε οι χτύποι της καρδιάς πώς είναι το ίδιο χέρι που από παιδί κρατούσα!
Χαμογελάς...
τα λόγια μου σαν μελωδία λες πως είναι ...
αλλά το ξέρω,
την αλλαγή που φέρνει ο χρόνος ύμνησαν πολλοί
σοφία την ονόμασαν, γνώση και πείρα,
όμως κανείς δεν ομολόγησε ποτέ
πως θα άλλαζε ευθύς αυτήν τη γνώση,
με της νεότητας την αμυαλιά.



Αυτή είναι η συμμετοχή μου στο 6ο Συμπόσιο ποίησης της Αριστέας
Μια γιορτή, όπου μας  δίνεται   η  ευκαιρία   να διαβάσουμε ποίηση από όσους ο Θεός ευνόησε με την ικανότητα να μελοποιούν τις λέξεις, αλλά και να διαβάσουμε   συναισθήματα και εικόνες της ψυχής άλλων-σαν και μένα- και   να περάσουμε όμορφα.
Τελικά το Συμπόσιο ποίησης καθιερώθηκε. Τελεία και παύλα.
Γιατί οι φίλοι του μπλοκ της Αριστέας  μεθούν με την ποίηση και αρκετοί είναι αξιόλογοι  στη  γραφή ποιημάτων. 
Πολλοί επίσης  δοκιμάζουν τα φτερά τους σ'αυτό το δύσκολο μονοπάτι για πρώτη φορά, ίσως επειδή  έχουν την παρακίνηση μιας πολυτάλαντης οικοδέσποινας που διοργανώνει άψογα τη δική μας γιορτή σαν να ήταν πραγματικά ένας επίσημος διαγωνισμός.
Σας ευχαριστώ θερμά και εσάς που   διαβάσατε και εσάς που  ψηφίσατε τη δική μου συμμετοχή και την οδηγήσατε στη δεύτερη θέση.
Ραντεβού στο ανοιξιάτικο Συμπόσιο.........
mother child art by Katie M. Berggren. painting

22 σχόλια:

  1. Φανταστικο και ασφαλως το ψηφισα!!!!!!!!
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριάδνη μου. Χαίρομαι που σ'αρεσε
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Άννα μου συγκινήθηκα ...διαβάζοντας ξανά τη συμμετοχή σου ( και πόσες φορές να ήξερες τη διάβασα!) 'συγκινήθηκα και με τα λόγια σου! Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για όλα! Που είσαι πάντα παρούσα και στηρίζεις το Συμπόσιο και μάλιστα με πανέμορφες συμμετοχές!

    Για μένα μάνα μου ίδια πάντα είσαι εσύ ...κι ας άλλαξε η θωριά σου
    Εκεί βουρκώνω να ξέρεις!
    Δίκαια έφθασε στη δεύτερη θέση!
    Ραντεβού την άνοιξη ...αλλά γιατί να περιμένουμε...να γράφεις και χωρίς το κίνητρο του Συμποσίου αν είναι να διαβάζουμε τόσο συγκινητικά λόγια!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ψυχούλα εσύ Αριστέα μου.....πώς να μη συγκινηθείς;;;........Ξέρω ότι διαβάζεις όλα τα ποιήματα με θρησκευτική ευλάβεια, όσο ικανοί και αν είναι οι δημιουργοί ή πρωτάρηδες.
      Γράφω ξέρεις καμιά φορά αλλά δεν τα δημοσιεύω...δεν είμαι και ποιήτρια. Άλλο η συμμετοχή στο Συμπόσιο..........εκεί είναι ανάμεσα σε πολλά χαχαχα
      Καλό σου βράδυ και εγώ Σ'Ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Καλή μου Άννα.
    Υπέροχο το ποιήμα σου και δίκαια όλοι το τίμησαν και του έδωσαν τη θέση που έπρεπε.
    Πάντα να έχεις επιτυχίες στη ζωή σου καλη μου. Το αξιζεις.
    Την αγάπη μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντένη μου καλησπέρα. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου. Είναι βάλσαμο ψυχής να διαβάζεις όμορφα λόγια που να σε αφορούν!
      Να σαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Τι έμπνευση! Δική σου ήταν; Τόσο συγκινητική, Άννα! Με σκέψεις που όλοι έχουμε κάνει και δακρύσει!
    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου Αλεξάνδρα μου. Ναι είναι εικόνες και συναισθήματα που τα νιώθουμε όλοι μας σίγουρα. Σ'ευχαριστώ πολύ
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  5. Ένας τρυφερός και πολύ ανθρώπινος ύμνος στην μητέρα!
    Πάντα να καταθέτεις όμορφες σκέψεις με έναν τέτοιο γλυκό τρόπο!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Γλαύκη μου. Έτσι είναι η μητέρα το ξέρεις, γεννά τρυφερά και μεγάλα αισθήματα.
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  6. Mε συγκίνησε πολύ το όμορφο ποίημά σου ΄Αννα, γεμάτο τρυφερότητα και γλύκα.....όλα τα ποιήματα που συμμετείχαν σ΄αυτό το συμπόσιο ήτανε εξαιρετικά, όμως κάποια, όπως το δικό σου. κατάφεραν να πάρουνε ξεχωριστή θέση στην καρδιά των αναγνωστών.....Καλή εβδομάδα και σ΄ευχαριστώ για την απόλαυση που μου χάρισες ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου καλώς όρισες. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σου άρεσε. Να σαι καλά Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο, τρυφερό, ζεστό, συγκινητικό! Μου άρεσε πάρα πολύ!
    Ένα μεγάλο μπράβο από μένα Άννα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαιρούλα. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Είναι σημαντική η γνώμη σου για μένα. Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για την εκπληκτική, συμμετοχή σου...
    Μας συγκίνησες όλους πολύ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου Να σαι καλά
      Καλή εβδομάδα και σε σένα

      Διαγραφή
  9. Άννα, κινδυνεύω να γίνω μπανάλ, αλλά θα ξαναπώ, πόσο πολύ "εμείς" είναι ένα γραπτό, όταν το αναρτούμε στο χώρο μας και πόσο πολύ μας ταιριάζει ως γάντι η γραφή του... Να είσαι καλά Αννούλα, να τα λέμε και μέσα από τα συμπόσια! Φιλάκι γλυκό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω πει και το πιστεύω Πέτρα μου. Το κάθε ποίημα στο χώρο του και μόνο του αναδεικνύεται όπως είναι. Ανάμεσα σε τόσα άλλα και μάλιστα τόσο ποιοτικά όλα τα ποιήματα τα διαβάζεις αλλιώς και φυσικά ο όγκος παίζει ρόλο αλλά και η διάθεση της στιγμής ..όλα συντείνουν
      Να σαι καλά Πέτρα μου και να τα λέμε παντού
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αχτιδούλα μου..............Α...ψηφίσαμε ήδη και τις ψήφους τις μαζεύει πάντα η Αριστέα χαχαχα
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  11. υπεροχο αγαπημενη μου!
    καλημερα! Καλη Τσικνοπεμπτη να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου ευχαριστώ πολύ Καλά να περνάς και συ μάτια μου
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή