Διακοπές τέλος!!


Καλό μας μήνα!!!!!!!
Καλό φθινόπωρο, έστω τυπικά μια και το καλοκαίρι συνεχίζεται. Αλλά διακοπές τέλος!
Μάζεψα αλμύρα και θαλασσινή αύρα και επέστρεψα προσπαθώντας να προσαρμοστώ....όχι στην καθημερινότητα μια και στις διακοπές δεν είχε διακοπεί τίποτε από τα ''κάθε μέρα μου'', εκτός του διαδικτύου μια και δεν είχα σχεδόν καθόλου σύνδεση.
Πώς περνά όμως ο καιρός! 
Πότε ήλθαν και πότε πέρασαν οι διακοπές, ούτε που κατάλαβα.. 
Όταν ήμουν μικρή, άκουγα τους μεγαλύτερους να λένε ''πω πω πώς μεγάλωσε το παιδί σου, πώς πέρασε ο καιρός, μικρούλι το θυμάμαι σαν να ήταν χθες....'' και σκεφτόμουν ότι μόνο εμένα ο χρόνος μου κάνει καψόνια και δε λέει να τελειώσει το σχολείο γρήγορα να έλθει το καλοκαίρι...
Και να τώρα που ο χρόνος τρέχει σε μαραθώνιο .
Καλά πέρασα..........έφυγα από τη φασαρία και την ατμόσφαιρα της Αθήνας και αναζωογονήθηκα.
Όχι... δεν ξεκουράστηκα. Εκτός του 3ωρου ή 4ώρου στη θάλασσα, πάντα έχω περισσότερο κόσμο σπίτι να φιλοξενώ. Αλλά είναι μια άλλη κούραση αυτή, ευχάριστη.
Ξανά στα δικά μας λοιπόν με την εφορία να περιμένει εξόφληση, με τους λογαριασμούς του καλοκαιριού να στοιβάζονται περιμένοντας να πληρωθούν............αλλά όλα μπαίνουν στη σειρά τους σιγά σιγά και εγώ ξανά γίνομαι Αθηναία, αλλά με χρώμα καλοκαιριού.
Και το νησί μου το βρήκα όπως το ήξερα, γεμάτο πράσινο και κόσμο, αλλά είδα πολλά ''ΠΩΛΕΙΤΑΙ'' σε κτήματα και σπίτια. Να πω ότι μου έκανε εντύπωση;;; Όχι το περίμενα, αλλά να ,μου κακοφαίνεται κιόλας όταν περιουσίες -κυρίως πατρικές- πωλούνται..........
Όσο για τον καιρό, ήταν άστατος στο νησί, τη μια κρύο, την άλλη καύσωνα. Και ο αέρας μας έπαιρνε ομπρέλες και καπέλα τις περισσότερες μέρες. Αλλά κανένα παράπονο μια και αντιπαθώ τον καύσωνα!
Αυτά προς το παρόν.
Καλημέρα σε όλους και να περνάτε όμορφα.

14 σχόλια:

  1. Αννούλα μου καλημέρα όλη μέρα και καλό μας μήνα....ευχομαι τα καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα μου καλώς σε βρήκα. Καλό μήνα και σε σένα και το φθινόπωρο ας είναι όπως το θέλεις
      Να μου είσαι καλά

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! Καλη επιστροφη αγαπημενη μου!
    Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο να έχουμε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου καλώς σε βρήκα. Πώς πέρασες εσύ;;; Εύχομαι να ήταν πανέμορφα όλα. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο πια
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Άννα μου και καλό μήνα!
    Καλή επάνοδο στην καθημερινότητα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελένη μου και καλό φθινόπωρο να έχουμε. Εσύ πώς πέρασες;; Εύχομαι όλα να ήταν καλά. Ευχαριστώ για τις ευχές
      Φιλιά και από εμένα

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Άννα μου. Καλή προσαρμογή!
    Για μένα οι διακοπές ήταν ...μία ολόκληρη ..μέρα! Της Παναγίας ! αχαχα!
    Το μόνο καλό είναι ότι δεν χρειάζομαι προσαρμογή! αχαχαχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα μάτια μου. Καλώς σε βρήκα. Μόνο μια μέρα άδεια;;;;;;;;;;;;; Πω πωπω και πώς άντεξες;;;;;;;;;;; Εύχομαι να πέρασες καλά και ας μην έκανες διακοπές.......θα περάσω από το σπιτάκι σου για ευχές.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Καλώς ήρθατε!
    Καλό μας μήνα με υγεία και αγάπη!
    Καλό ξημερωμα, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλώς σε βρήκα Αριάδνη Καλό μας μήνα και ευχές για ένα ήρεμο φθινόπωρο
      Καλή σου μέρα

      Διαγραφή
  6. Άντε..μαζευτείτε...έχουμε ταξίδι μπροστά μας για τον..χειμώνα.Καλό μήνα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου. Μαζευόμαστε σιγά σιγά ναι;;; Και κοίτα...έτοιμες είμαστε για το χειμώνα δεν μας φοβίζει τίποτε. Καλό μήνα και σε σένα

      Διαγραφή
  7. Καλώς γυρίσαμε και βρεθήκαμε!!!
    Τιις ίδιες σκέψεις μ' εσένα έκανα κι εγώ καθώς τελείωνε το καλοκαίρι...
    Καλό μήνα να έχουμε, Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα!!!!!!!!Καλώς ορίσαμε πίσω στα γνωστά μας. Τελειώνει σε λίγο και το καλοκαίρι και ας δείχνει ήδη το ημερολόγιο φθινόπωρο. Ε μα.......πώς να μην κάνεις τέτοιες σκέψεις όταν τελειώνει η ηρεμία και η θάλασσα;;;
      Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου.

      Διαγραφή